Brněnská řízkárna - "Šnicl jako štatl"

Brněnská řízkárna - "Šnicl jako štatl"
6. dubna 2016

Ve čtvrtek 31. 3. se animátoři ve strategickém plánování posunuli dále přes analýzu SWOT. A betelné šnicl nakonec byl jejich odměnou.

Být nejlepší řízkárnou v Brně? To chce sladěný tým, znalost vnitřních i vnějších podmínek a plán k této společné vizi. V pořadu SalesiániVaří si při březnové poradě vzala produkce na paškál rozjíždějící se (fiktivní) podnik Brněnská řízkárna se sloganem „Šnicl jako štatl“.

Video zde: https://www.youtube.com/watch?v=o1bpHJHnCGA

Nebýt našeho „top chef“ Jirky, byl by tento podnik patrně skončil stejně rychle, jako začal. Náš hrdina jim však daroval cenný nástroj SWOT analýzy, který, jak věříme, jim pomůže na cestě za jejich snem. No, minimálně jejich rautový produkt v podobě řízku přes celý plech je znakem dílčího úspěchu.

Swotkou si pak prošli také animátoři v oratoři a třech oblastech kroužkové činnosti. Výstupy se použijí pro sestavení strategického plánu k našim snům a cílům.

A máme je vůbec? Uvidíme na další strategické poradě.

Dominik Liberda

Recept na betelné šnicl

Středisko mládeže          Farnost

Facebook střediska mládežeFacebook farnosti Brno-Žabovřesky

             ORC        

Facebook střediska mládeže