Zpět Na vrchol!

24. 5. 2022 Stalo se

O prázdninách jsme se rozloučily slovy: „Vezmi si mapu. Naplánuj cestu. Nadechni se. A běž!“ A tak jsme si tato slova připomněly a vyrazily jsme. Jaké bylo potáborko Na vrchol? Více od účastnic výletu…

Průzkum Kateřinské jeskyně

V sobotu jsme se vydaly na celodenní expedici do Moravského krasu. Ráno jsme vyšly od autobusového nádraží v Blansku a vydaly jsme se vstříc jarní přírodě. Cesta nám trvala překvapivě krátkou dobu, ale i přesto jsme si nenechaly ujít krásný pohled do údolí na Jakubovo jezero od vyhlídky U Lavečky. Nepříznivým terénem jsme se nakonec dostaly až ke Skalnímu mlýnu, kam jsme dorazily dříve, než bylo v plánu. Obědem ve formě pikniku jsme pizzou oslavily narozeniny a chvíli spočinuly po obědě. Kolem druhé hodiny jsme se vydaly prozkoumat Kateřinskou jeskyni a zbytek odpoledne jsme strávily u Skalního mlýnu na louce povídáním. Výlet byl povedený a myslím, že jsme si ho všechny užily.

Markéta

Holčičí štěbetání a smích

Vděčnost. To je slovo, které vystihuje náš květnový potáborkový výlet Zpět Na vrchol! Brzo ráno jsme se sešly na nádraží a vyrazily jsme, pro nás účastnice zatím neznámo kam. Autobus nás zavezl do Blanska a my pomalu začaly tušit, na co jsme měly mít teplé oblečení. Po cestě nám byla nabídnuta možnost tak trochu zavzpomínat na tábor a popovídat si o tom, jak se máme. A to díky předmětům, které jsme během prázdnin dostávaly do Kápézetky. Objevila se třeba karabina s otázkou, co mě v poslední době drží a čeho se chytám, nebo lžička s tématem „nasycení“. Opravdové nasycení přišlo na vyhlídce U Lavečky, kdy se každá z nás zakousla do svačiny a kochala se krásnými výhledy. Když jsme po krkolomné cestě dorazily ke Skalnímu mlýnu, čekalo na nás překvapení v podobě pizzy a coly. Sladkou tečkou byly bonbóny od Aničky, která slavila narozeniny. Po obědě jsme se zchladily zmrzlinou a prohlídkou Kateřinských jeskyní. Do odjezdu nám zbývala ještě trocha času, a tak jsme ji využily ke sdílení a hře Co by kdyby, u které jsme se řádně nasmály. Celý výlet se nesl ve znamení holčičího štěbetání, smíchu, vzpomínání, ale taky loučení, protože se tyhle prázdniny již nepotkáme. Za sebe jsem neskutečně vděčná, že se ani po skoro roce naše táborová parta nerozpadla a mohly jsme spolu zase něco hezkého prožít. Největší dík patří vedoucím, které výlet zorganizovaly.

Hanka

Fotogenické ponožky

Ráno jsme vyjely autobusem a skoro nikdo z nás nevěděl, kam vlastně jedeme. Moc jsme nemluvily, protože jsme byly ještě rozespalé :D. Pak to ale přišlo – téma „škola.“ Vyměnily jsme si názory všech možných učitelů, předmětů a vztahů. Vystoupily jsme a měly jsme kraťoučké úvodní kolečko. Povídaly jsme, povídaly a najednou jsme dorazily do Skalního Mlýnu, kde jsme si daly zmrzlinu číslo 1 a pak čekaly na nějaké překvápko. Popřály jsme naši oslavenkyni a za chvilku přijelo auto i s pizzou a „pepsinou“, kterou nikdo, dokonce ani nikdo z vedoucích, nečekal. Všichni jsme se na pizzu vrhly a pochutnávaly si. To jsme ještě nevěděly, co nás čeká :D Přišel problém číslo jedna – neměly jsme kelímky na to pití, co nám nečekaně přivezli, a tak se šla hlavní vedoucí zeptat paní, která nám prodala zmrzlinu číslo 1, jestli by nám nějaké nedala. I když byla paní skoro obklopena kelímky, nemohla nám dát. Problém číslo dvě nastal, když jsme se všichni nacpaly pizzou, ale jedna celá a kus další pizzy ještě zbyl. Snažily jsme se si to rozdělit, jak to šlo, ale už se to do nás prostě nevešlo. Zabalily jsme pizzu do krabice a hodily do batohu, pepsinu rozlily do flašek a šly do Kateřinské jeskyně. Po prohlídce, která byla o 10 minut kratší, než měla, jsme se vyfotily a daly si zmrzlinu číslo 2. Sedly do trávy, tak tak do sebe nacpaly poslední kousky pizzy a hrály jsme pár her a jen si užívaly přírodu a samy sebe (a taky samozřejmě naše ponožky, které jsme si taky vyfotily). Pak přijel autobus a nastoupily jsme i s nějakou školkou malých dětí a jely domů. Hrozně moc jsme si to užily!!!

Markéta

Vyhledávání v článcích

Nejnovější články

Vítáme ho každý rok a 2024 nebude výjimkou. Vyrazte s naším Klubem maminek podél Svratky přivítat jaro. Můžete se těšit na zábavné aktivitky, písničky a samozřejmě na to, že zase…
Zobrazit Info   Připravujeme
V rámci festivalu Jeden svět hostí brněnská FSS Jarmark neziskovek. Více než dvacet organizací na něm bude prezentovat, jak pomáhá, co dělá a proč, a my budeme mezi nimi. Stavte…
Rádi byste nějaký prázdninový program pro vaši mládež? Tak to jste tu správně. Máme tu dva zážitkové tábory pro zájemce 14-17 let. Pošlete své mladé objevovat nové horizonty nebo…
Hraničářovi učni loni v létě zažili nesčetná dobrodružství, a tak se rozhodli, že si to zopakují. Tentokrát vyměnili vysoké stromy za ještě vyšší zvonici a pustili se do pořádné…