Nápověda

PŘIHLAŠOVÁNÍ DO AKTIVIT

Jak to funguje?

1. Nejdřív se zaregistrujete

Pokud jste tady noví a chcete chodit do kroužku, jet na tábor nebo se zúčastnit nějaké akce střediska, je potřeba se zaregistrovat v našem systému. Registruje se vždy ten, kdo bude aktivitu navštěvovat.

Klub maminek: K přihlášení do aktivit Klubu maminek musíte vytvořit účet každému, kdo bude kroužky navštěvovat (rodičům i dětem). Přes účet rodiče jde vytvářet a spravovat účty dětí. Pod svým profilem, když vstoupíte do sekce „Můj profil“ v pravé části máte tlačítko „Mé děti“, kde můžete upravovat údaje o svých dětech. Zobrazí se přehled již přiřazených dětí a tlačítko „Přidat dítě“.

2. Potom se přihlásíte svým uživatelským jménem

Vpravo nahoře klikněte na Přihlásit se. Pokud si nepamatujete svoje heslo nebo uživatelské jméno, postupujte podle formuláře Zapomněl jsem přihlašovací údaje na přihlašovací stránce.

3. Zapíšete se do aktivity, kterou chcete navštěvovat

Můžete vybírat z aktivit v jednotlivých kategoriích a podkategoriích nebo použít Rozšířené vyhledávání. Když kliknete na detail vybrané aktivity, najdete u ní tlačítko „Zapsat se“, případně „Zapsat své dítě.“

Klub maminek: Nejdříve musí být rodič zapsán do aktivity Klub maminek. Poté je možné přihlašovat děti do jednotlivých kroužků Klubu maminek. 

4. Zaplatíte převodem na účet nebo v hotovosti

Po přihlášení do aktivity se zobrazí u detailu aktivity „Jak zaplatit? (Tisknout platební údaje)“. Tam najdete potřebné detaily. Zaplatíte převodem na účet nebo hotově ve středisku. Pokud platíte přes účet, platba se vám k aktivitě připíše během několika následujících dní.

5. Ve středisku odevzdáte podepsanou přihlášku a souhlas GDPR

Přihlášku odevzdáte každý školní rok. Musí být podepsaná účastníkem (nad 18 let) nebo zákonným zástupcem (pod 18 let). Podpisem se mimo jiné stvrzuje, že byl účastník nebo zákonný zástupce seznámen s Právy a povinnostmi účastníka ve Vnitřním řádu (str. 2, bod III.) a s Podmínkami poskytování služeb

Souhlas se zpracováním osobních údajů (GDPR) stačí odevzdat jednou za celou dobu, kdy navštěvujete středisko. Více o zpracování osobních údajů se dozvíte v sekci GDPR.

Oba dokumenty je také možné oskenovat a poslat na stredisko@brno­.sdb.cz. Přihlášku najdete v sekci Můj profil na pravé straně pod položkou Tisknout přihlášku, souhlas GDPR najdete zde.


Další užitečné informace:

Přihláška do aktivity

Tiskne se pouze na příležitostné a pobytové akce a na tábory. V detailu aktivity je poznámka, jestli je tato přihláška vyžadována. Vytisknout si ji můžete hned po zapsání do aktivity.

Pokud jste zatím neodevzdali Souhlas se zpracováním osobních údajů, tento souhlas se odevzdává spolu s přihláškou.

U některých aktivit se také odevzdává Prohlášení o bezinfekčnosti, které bývá součástí této přihlášky.

Zrušení zápisu

Můžete provést v detailu aktivity nebo přes svůj profil. Případně kontaktovat spravce@brno.sdb­.cz. Pokud jste už do kroužku chodili, je také potřeba informovat vedoucího.

Vrácení platby

Vychází z Podmínek poskytování služeb (str. 3, bod VI.).

Propojení již existujících účtů rodič – dítě:

Napište poždavek na spravce@brno.sdb­.cz.

Otevírací doba

Pondělí 09:00 – 12:00  14:00 – 19:00
Úterý 09:00 – 12:00  14:00 – 19:00
Středa 09:00 – 11:00  14:00 – 19:00
Čtvrtek   09:00 – 12:00  14:00 – 17:45
Pátek 09:00 – 12:00  14:00 – 18:00

Salesiáni v ČR

Užitečné informace

Tyto stránky používají k poskytování a zkvalitňování služeb soubory cookie. Používáním těchto stránek s tím souhlasíte. Další informace
  Prosím čekejte...